Tuesday, 1 November 2011

A Millionaire's First Love

Assalamualaikum..

          Syunk.. Tadi kte tengok cerita tu.. Cerita yg kat atas tu la syunk. Kte penah tengok da dulu tapi tengok lagi sebab cerita best! Sedih sangat......... T_T . Yunk da tengok belum? Kte ada bagi yunk kan cerita ni. Kan yunk sebuk nak tengok gak cerita ni dulu.. (Sape belum tengok, tengok la cerita ni best!)

         Syunk... Lelaki tu tau macam mana girl dia 'pergi' . Girl dia 'pergi' depan mata dia. Dia ada saat terakhir girl dia 'pergi'. Syunk... kte nak tau macam mana syunk 'pergi'. Kte nak sangat tau macam mana keadaan syunk masa tu. Tapi macam mana syunk? Klu dulu pape semua kte tanya yunk. Yunk akan jelaskan kat kte, yunk akan cerita semua kat kte. Tapi sekarang?? Boleh tak yunk beritahu kte? Boleh tak yunk cerita kat kte semua tu?

         Syunk.. Kte nak sangat tau.. Kte nak tanya kat sape?? Adik? Baru-baru ni kte ada tanya dia tapi dia tak boleh nak cerita. Kte faham perasaan dia. Dia tak nak ingat semua tu. Dia akan sedih. Tapi hati kte tak tenang selagi kte tak tau.. Nak tanya ibu?? Kte tak berani syunk.. Mesti ibu pown sama macam adik..

          Syunk... Boleh tak syunk tunjuk kat kte?? Please syunk.... Malam ni kte jumpa ye... Yunk datang tau kte tunggu.. Beritahu semuanya ok.. Love u dear..






(Al-Fatihah untuk arwah Ahmad Zakwan bin Patah Raji)
p/s: syunk bkn cinta pertama kte tapi kte akan jadikan syunk cinta terakhir kte. I will syunk!

No comments:

Post a Comment