Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 30 December 2011

Puisi buat sayangku

Assalamualaikum..

Awak.. awak dengarlah.. Saya sayang awak! Saya rindu awak! Saya cinta awak! Awak dengar tak? Dengar la dengar la dengar la.. Plezzzzzzzz... Tolong la dengar. :'(

Tak sanggup rasanya nak hadapi tahun baru tanpa yunk disisi. Tak sanggup rasanya nak hadapi hari-hari yang akan datang. Awak.. Saya nak awak.


Di malam ini di waktu ini
Ku masih terkenangkan dirimu
Biar pun kau tiada di sisi
Senyumanmu raut wajahmu
membuatku terus merindumu
Biarpun kau telah meninggalkan aku
Namun kenangan bersamamu terlalu banyak
kau tinggalkan semua padaku
Aku rindu kenangan-kenangan bersamamu

Syunk,
Ku cuba hidup tanpamu
Ku cuba dan terus mencuba
Aku gelak aku cuba untuk bergembira
Ianya sangat menyakitkan
Hatiku seperti di hiris-hiris belati tajam
Di tusuk bak sembilu
Namun aku sedar aku tak sekuat mana
Aku lemah..
Aku rebah di tengah jalan

Syunk,
Memory ingatan ini semakin lemah
lemah untuk diri ini ingat apa yang telah terjadi
TAPI
Memory ingatan ini sangat kuat
untuk ingat semua tentang kamu.
Tak terpadam satu pown ingatan ku terhadap mu syg

Tiap malam, tiap hari
Tanpa di paksa tanpa di pinta
air mata ni pasti akan gugur
mengalir sepeti hujan
Menyebabkan mataku bengkak, sembab 
Syunk,
aku letih begini
Aku rindu untuk senyum dengan ikhlas
Aku rindu untuk ketawa dengan riangnya
Aku rindu saat diri bersamamu

Aku teringat saat pertama kali kita bersua muka,
Terasa ada kimia antara kita
saat itu kau meluahkan rasa hati untuk hidup bersamaku
Saat itu bermula la kisah cinta kita
setelah berbulan-bulan aku tolak dirimu
Syunk... maafkan aku

Kau bukan cinta pertamaku MUNGKIN
Tapi kau CINTA MATIKU
Akan aku hargai cintamu sampai mati...



ONLY YOU THAT I LOVE


~Assalamualaikum sayangku~




(Al-Fatihah sygku Ahmad Zakwan bin Patah Raji)
# u always in my mind <3 <3<3 <3


No comments:

Post a Comment