Saturday, 31 December 2011

Awak dedicate lagu untuk saya

Assalamualaikum..

Syunk.. syunk nyanyi untuk kte ke? Kenapa? Syunk tau tak kte rindu? Syunk tau? Sebab tu syunk dedicate kan lagu tu untuk kte? Betul ke syunk? Thanks syunk... :')

menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah 
saat kau peluk mesra tubuhku

banyak kata yang tak mampu ku ucapkan 
terhadap dirimu...
AKU INGIN ENGKAU SELALU
HADIR DAN TEMANI AKU
DI SETIAP LANGKAH YANG MEYAKINIKU
KAU TERCIPTA UNTUKKU
SEPANJANG HIDUPKU
(yunk da tau kan?)

Meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
KU INGIN KAU TAHU
KU SLALU MILIKMU
YANG MENCINTAIMU
SEPANJANG HIDUPKU

Ye syunk.. Kte tau.. Thanks syunk.. Syunk pernah nyanyi lagu ni untuk kte. Bersungguh-sungguh masa yunk nyanyi tu. kan syunk kan? Dan malam tadi masa kte baru di buai mimpi tiba-tiba terdengar lagu ni. Terdengar suara yunk nyanyikan lagu ni. Ye, ini realiti. Kte tak bermimpi pown. Bila terdengar kte terus bangun capai fon and text adik. Mengadu dekat adik, menangis dekat adik. Last-last tertidur balik sebab badan rasa sangat letih. Sehari suntuk kte tahan rasa #$%^& tu syunk. Dan pagi ni masih ada. Dokter saya, kenapa dengan saya?

Awak yang merangkap kawan, teman, sahabat, kekasih hati, guru, ustaz, dokter dan bakal suami yang tak kesampaian. Terima kasih terima kasih terima kasih kerana memahami kte, terima kte, sayang kte, layan kerenah yang entah apa-apa, sabar dengan sifat kte, tahan dengan rajuk kte, sanggup bersama kte dan cinta kte sampai HUJUNG NYAWA AWAK. :') Syunk.. Terima kasih.

yunk.. terima kasih sebab sudi terima kte. kte bahagia sangat-sangat dengan yunk. yunk baik, yunk cantik, yunk comel, kte syg yunk sgt2!! yunk jgn tinggalkan kte tau. Kte nak kawen ngn yunk. :)
(Ahmad Zakwan, 3 sept 2011)


Syunk, tengok.. Kte da hafal da text-text syunk. Syunk.. Kte tak mampu nak coret kan lagi. Jari da ketar, mata da kabur.

Kte taknak hari esok boleh?? Kenapa semuanya jadi hari ahad? 4 sept hari ahad, 4 dec hari ahad. 1 Jan pown hari ahad. hurmmm~


#Semoga tahun baru Mira jadi lebih kuat, tabah, sabar dan berjaya. Walaupun tanpa dia di sisi. Taknak menangis lagi.
#kawan-kawan tolong doakan.. terima kasih






(Al-Fatihah syg Ahmad Zakwan Bin Patah Raji)

2 comments: