Friday, 9 December 2011

Ada kerja tapi tak buat kerja

Assalamualaikum..

Syunk.. jangan marah! Bagi lima minit lagi lepas tu kte pergi buat kerja. TAPI...... Siapa nak teman? Siapa nak bagi semangat? Siapa nak cakap "go syunk! awak boleh"? Siapa nak segarkan mata ni bila nak tertidur? Siapa nak bebel suruh siapkan kerja tu? Kalau ada yang tak faham, nak tanya kat siapa? Kalau tertidur, siapa nak kejut?? Siapa? Siapa? Siapa? (tak payah tanya la Mira, awak kena buat semua tu sorang-sorang je). Ok baik....

Syunk.. Tengok la blog ni. Cantik tak? Kte make-up kan dia letak warna-warna favourite kita berdua. Ada warna syunk, ada warna kte. Kte kan sehati sejiwa mesti la kena sama semua. Handphone sama, favourite colour ada yang sama, favourite food sama, tak suka tempat-tempat yang ***** pown sama. Banyak lagi la yang sama. TAPI..... Kenapa kita tak pergi sama-sama?? (lain kali bawa la kte pergi sekali ye) kan da janji nak pergi mana-mana dengan kte. Sampai hati pergi tinggalkan kte. OPS~! sory.. terlupa pulak.. Yunk pergi sebab nak siapkan mahligai kita kan? Yunk kan suka buat surprise. Ok, kte maafkan.. :) Buat cantik-cantik ye syunk..

Syunk nak tau tak siapa tolong kte? Ni ha..  makcik kecik yang tolong. (a'ai, mira da promote blog a'ai).
Terima kasih a'ai. Esok Mira belanja gula-gula ye. hehe





Nak pergi buat kerja yang melambak-lambak tanpa si dia teman. MAMPU?
Syunk.. teman ye. Dari jauh pown takpe sebab hati kita kan dekat..



(Al-Fatihah buat arwah Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment