Monday, 28 May 2012

Salam terakhir dariku untukmu

Assalamualaikum..



Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang

Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu

( korus 1 )
Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya

( korus 2 )
Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu

Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula
Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan

Salam ku yang terakhir



Lagu ni buat kawan-kawan, keluarga, dan semua yang mengenali diri yang kerdil lagi hina ini. 

 Sayang,
Andai saya pergi dulu,
Adakah awak akan buat apa yang saya buat?
Andai saya pergi dulu,
Adakah awak akan ingat saya macam saya ingat awak?
Andai saya pergi dulu,
Adakah awak akan selalu doakan saya?
Andai saya pergi dulu, 
Adakah awak terus menyanyangi saya?

Diri ini selalu terfikir, bagaimana andai saya pergi dulu. Tak sanggup rasanya nak biarkan awak menderita. Awak tetap di hati saya sampai bila-bila. Apa pun yang saya buat, saya tetap ingat awak. Saya tetap terkenang kan awak. Saya tetap terfikir akan awak dan saya rasa awak seakan-akan baru je tinggalkan saya semalam. Kuat betul aura awak kan....

Selamat tinggal sayang.. Semoga awak aman di sana :'(

#kte cuba biasakan diri tidur tanpa bantal awak sayang tapi kte tak boleh tidur tanpa bantal tu


(Al-Fatihah sayangku Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment