Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 4 June 2012

Selamat menjadi ibu dan ayah

Assalamualaikum..

Tahniah encik Zakwan! awak dapat baby perempuan. Isteri encik ada dekat dalam. Baby dan anak kedua-duanya selamat.

Itu kalau saya ni mengandung. Memang dah layak saya dapat baby arini. Sebabnya dah 9 bulan. Tapi sekarang  9 bulan ini berbeza.

Kenapa dengan 9 bulan ini???

9 bulan ini buatkan saya rasa kosong. 9 bulan ini buat saya rasa sunyi dan tertekan. 9 bulan ini juga buat saya jadi lebih sabar dan tabah walaupun hakikatnya diri ini tak kuat nak mengahadapi 9 bulan ini.

Kenapa??

Sebabnya 9 bulan ini awak pergi tinggalkan saya terkapai-kapai sendiri hinggakan semua benda saya terlupa. Kelas saya, kawan-kawan saya, tarikh-tarikh penting orang sekeliling saya sebagai contoh tarikh lahir mereka dan saya juga terlupa apa yang pernah saya katakan pada seseorang.
Teruknya saya.............



Tapi ada satu benda saya tak lupa. Awak nak tahu apa dia sayang??



Ye.. Saya tak lupa dekat awak encik kekasih hati saya Ahmad Zakwan. Setiap benda yang pernah kita lalui bersama saya tak lupa. Tarikh-tarikh penting awak dan saya, saya tak lupa. Walaupun saya dah pernah cuba untuk lupakan semua tu tapi bila tarikh-tarikh itu semakin dekat, hati saya seolah-olah terpanggil untuk ingatnya semula.

Kenapa??

Entah la..saya pown tak tahu.


Selamat menjadi ibu dan ayah kepada sesiapa yang baru dapat baby arini. Tahniah (^^,)



Kita pown ada baby, ni haa baby kita comel kan sayang?





(Al-Fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment