Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 29 March 2012

Warkah buat sayangku Ahmad Zakwan

Assalamualaikum..

Sayang, semalam saya ada buat surat untuk sayang. Tapi saya tak tahu nak pos dekat alamat mana. Saya post dekat sini jela ye. Selamat membaca sayang..








Kononnya lepas buat warkah ni hati lega + tenang = boleh fokus kat web
Tapi makin bercelaru pulak n effect sampai hari ni.

Sayang, awak tau saya rindu sebab tu awak call macam yang saya cerita tadi kan?
Saya rindu awak sangat-sangat.

Sem 4 da nak berakhir maknanya dah satu sem saya sendiri tanpa awak di sisi.
Seseorang cakap kat saya bila saya tanya dia macam mana saya nak jumpa awak. 
Dia cakap "u can't see him n u can't meet him. but he close to u n always in ur heart"
Ye sayang, awak memang sentiasa dekat hati saya.
ALWAYS and NEVER BE REPLACE
Adik pown ada cakap cmtu juga.

Kenapa lah saya asik lupa je dengan pesanan-pesanan orang ni.

Aku yang terlalu merindui kamu
Mira Ziqa


(Al-Fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)
-maafkan segala dosa-dosa saya-

No comments:

Post a Comment