Friday, 23 March 2012

Menanti penuh sabar

Assalamualaikum..

Gatal pulak jari jemari ni nak menari-nari dan berguling-guling kat keyboard. Rindu kat awak la sayang. :)

Saya tak heran dengan mereka yang cakap rindu kat BF/GF sebab tak jumpa seminggu dua. Apatah lagi yang tak jumpa sehari. What?? SEHARI... Alahai... sehari je pown. Amboi Mira, belagak sangat tu.

Maaf kawan-kawan. Mira dah terbiasa pula dengan perpisahan ni. Sekarang ni pown Mira tak jumpa dengan kekasih hati Mira setengah tahun bersamaan 6 bulan. Bayangkan 6 bulan dengan sehari anda semua. Dapat bayangkan tak??

Anda-anda semua, tak payah nak sedih sangat kalau tak dapat jumpa dengan kekasih hati anda sehari dua. Sebab nanti anda dapat jumpa juga. Saya tak dapat jumpa buat selamanya wahai kawan semua. Bukan setakat jumpa, dengar suara pown tak dapat. Ok, malas nak expalin kan lagi pasal ni sebab dah banyak kali Mira terangkan pasal benda ni.

Hope kita semua boleh lebih tabah dan sabar menanti sesuatu dan rindu kepada seseorang. Sabar kan separuh daripada iman.. :) Nasihat buat diri sendiri dan kawan-kawan semua


Sekarang ni saya tak sabar nak cuti sem la sayang. Ada lagi 3 payper (lawak ke der) . *pengaruhpengaruh~

Awak jangan lupa doakan saya tau. LOVEYOUMISSYOUSOMUCHDEAR~



(Al-Fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment