Monday, 12 March 2012

Selamat berjuang

Assalamualaikum..

Sayang, saya tak nak cakap banyak. Saya cuma nak cakap, esok saya start final. Awak doakan saya ye. Doakan saya boleh jawab dengan tenang, ingat apa yang saya belajar. Awak, terima kasih semangat tu. Saya tau awak pinjam kan saya semangat lepas saya ikut cara awak belajar. Terima kasih sangat-sangat sayang. :)

Awak nak tengok jadual saya? kejap ye..

31/03 abis.. yeaaahhh :)

urm, tu la jadualnye.. Tahun ni kena tutup pagar lagi. Tapi takpe lah.. Insyaallah saya akan cuba yang terbaik. Awak jangan lupa doakan saya tau sayang. Thank you..


Pada sesiapa yang baca blog ni, ehem-ehem jangan lupa doakan Mira ye.. terima kasih, Allah saja dapat balas jasa korang.

Good luck semua kawan-kawan, blogger, follower and sesiapa jela yang bergelar student UiTM. Semoga Allah permudahkan segala urusan kita. Kepada yang banyak membantu, TERIMA KASIH :)




(Al-Fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment