Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 30 October 2011

Bestnyeeee ada pari-pari

Assalamualaikum..

         Syunk.. Hari ni hari ahad. Bila hari ahad je kte jadi trauma. Rasa nak menangis sepanjang hari. Kalau la boleh putar balik masa ni, kte nak hari Isnin sampai Sabtu je. Kte tak nak hari Ahad. Hari Ahad buat kte sedih la syunk..

          Syunk syunk.. Kan best kalau ada pari-pari kat dunia ni kan? Boleh kte minta macam-macam and dapat dalam sekelip mata je. Nanti kte nak cakap cmni kat pari-pari. " Wahai pari-pari yang cantik, boleh tak buat saya cantik macam pari-pari?" Keshing keshing keshing!!! (tengok!! kte da cantik......) hahaha..

          Tapi kan syunk, tu semua tak penting! Cantik ke tak tu semua kte tak kesah. Apa yang ada ni da cukup da. Kalau pari-pari tu betul-betul ada, kte nak buat TIGA permintaan je. Tak banyak pown. Syunk nak tau apa permintaan kte??

          Yang pertama, kte nak minta pari-pari tu bawa yunk balik. "Wahai pari-pari, bawa la syunk saya balik semula saya rindu kat dia". Keshing! keshing! keshing!! ( Yunk ada depan mata kte... seronok nyeeee!!!) Kte nak hidup bahagia ngn yunk macam dulu. Lepas tu teruskan macam yg yunk rancang. Kau pown nak?? ingat dapat?? dia aku punye!! kau! kau! kau! pergi main jauh2 sana! Mesti seronok kan syunk...

          Yang kedua, kte tak nak hilang orang yang kte sayang. Lebih-lebih lagi family and yunk. Tak sanggup da sayang. "Pari-pari, jangan pisahkan saya dengan orang yang saya sayang ye" Keshing! keshing! keshing!! (Ok.. semua orang yang kte sayang selamat.. Suka nyeeee!!).

          Yang terakhir sekali kte nak kehidupan kte masa kat simpang dulu. "Wahai pari-pari yang baik, saya nak kehidupan saya kat simpang boleh?" Keshing! keshing! keshing!! (Yeaaahhhhh!! kte da kat simpang! Boleh jumpa yunk hari-hari!) Mesti seronok kan kalau dapat apa yang kte nak. Bila la semua ni nak jadi kenyataan... =_=

        Syunk syunk... kte sebenarnya.. @#$%^&*&%$#@%&^%$ .. Jangan risau.. Boleh bergerak lagi ni.. :) Tengok, kte senyum... Esok kte jumpa lagi ye syunk.. Miss you.. Eh syunk.. terlupa pulak. Semalam ada piala Malaysia Negeri Sembilan menang 2-1 lawan ngn Terengganu. Kte dapat tengok masa game baru start and bila game da habis je. huhu.. Yang ni mesti syunk suka.. Semalam Arsenal lawan ngan Chelsea gak. Arsenal menang syunk, 5-3.. Ok.. Kte nampak yunk senyum... :)






(Al-Fatihah untuk arwah Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment