Thursday, 20 October 2011

19 Mei 2011

Assalamualaikum..

          Yunk.. yunk ingat x tu tarikh apa?? Masa tu first date kita. yunk ingat tak?? Kita pergi tengok wayang cerita NUR KASIH. Kte tau yunk tak suka tengok cerita jiwang-jiwang ni tapi yunk tengok gak sebab kte nk tengok.. Terima kasih sayang.. Tapi kte janji sekali tu je!!! lepas tu kte tengok cerita hantu k xpown cerita kartun.. yunk kan suke.. :P Sebagai balasan, kte pergi teman yunk main bowling. Ye kte tau.. yunk suka sgt main bowling. Tiap kali keluar yunk mesti ajak main bowling. Akak kat bowling tu pown ntah-ntah da cam da muka yunk ngn kte. *haha macam selalu sangat pulak kita date kan..* Lepas tu kita g makan kat pizza.. Eh2, sebelum tu kita pergi solat zohor dulu.. Yunk ingat x abg2 kat pizza tu? yunk cakap ada sorang tu muka dia macam kawan yunk. Abg tu pown asik tengok-tengok kita je. "Eh abg, kitorang nak makan la!  Lepas tu kita g mana lagi yunk?? ha! Kita pusing-pusing je dalam BP MALL tu. Bila kaki da penat berjalan, apa lagi JOM PERGI KERETA KITA BALIK! haha..


          Ok, on the way hantar kte balik la yang best!! Ye... sangat-sangat best!! Yunk ingat x apa yang best nye??? Ala... best sebab yunk nyanyi untuk kte.. aaawwwwww~!!! SO SWEET... Mula-mula tu konon malu nak nyanyi.. ceeehhh!! last-last ha.. amekaw!! bukan main seronok lagi yunk nyanyi kepala tu ha.. kepala main peranan..siap goyang-goyang lagi.. haha Comel la awak!! Terima kasih syunk... Love u more n more!! Ni kat bawah ni kte letak lagu-lagu yg yunk nyanyi masa dalam kereta..


Dan Bila Esok -SOFAZ-


Di dalam hati selalu tersimpan
Rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan

Kau diam tanpa kata
Saatku ungkap semua rasa
Di saat ku ingin dekat denganmu
Kau semakin jauh meninggalkanku
Dan kau diam tanpa kata
Saatku ucap semua rasa
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Tuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Tuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya
Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatiku
Untuk cinta yang pernah engkau miliki
Untuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
Untuk bisa menjagai hati ini
Tuk selama-lamanya
Dan bila esok kita kan bertemu kembali
Masihkah ada ruang di dalam hatimu
Untuk cinta yang pernah kita miliki ‘tuk selama-lamanya

Yunk suka sangat nyanyi lagu ni.. kenapa?? yunk da tau ea semua ni nak jadi?? Bila kte dengar lagu ni, automatik kte akan terdengar suara yunk nyanyi lagu ni.. ye... kte rindu sangat dengan suara tu!

Tercipta Untukku -UNGU-

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Banyak lagi sebenarnya lagu yang kekasih hati saya nyanyi masa tu. Nak letak semua nanti panjang sangat pulak entry hari ni. Ok, cukup la untuk harini.. ASSALAMUALAIKUM..
(Al-fatihah untuk arwah Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment