Thursday, 27 October 2011

Jiwa Kacau!! haha

Assalamualaikum..

          Syunk... Hari ni kte da ok sikit. Tak macam dua hari yg lepas. Syunk jangan la risau k. Syunk nak tau x? Lepas syunk pegi kan, kte makin rapat ngn adk yunk. Bukan adk je, family sekali. Masa kenduri aritu, kte tido umah yunk satu malam. Yunk ingat tak dulu kte penah cakap kte nak g simpang nk jumpa kawan2 lama. Pastu yunk offer yunk cakap kalau g simpang, yunk suruh kte tido rumah yunk. Yunk cakap rumah yunk banyak bilik kosong. Masa tu kte cuma tergelak je sebab memang xla kte nak tido umah yunk. Malu la yunk......

          Masa kte g umah yunk ngn shida aritu, kte tengok umah yunk.. Kte check semua bilik yg ada. Kte kira xdela byk sgt bilik tu. cukup2 utk family yunk je. Mana bilik kosong yg banyak tu???? Yunk tipu kte ea?? Tak..Tak mungkin yunk tipu kte. Yunk tak pernah tipu kte. Tapi kalau kira bilik2 tu sekarang memang byk pown bilik kosong.. Yunk da tau lama ke banyak bilik yg akan kosong??? Yunk.. Kte da buat da apa yg yunk nak. Kte da tido da kat rumah yunk tu. Kte da teman family yunk.

         Yunk.. Kte da jumpa orang yg sama dgn yunk. Cara dia, suara dia, degil dia, perangai dia sama macam yunk. Bila kte dgr suara dia, kte rasa tu yunk. Bila kte text ngn dia, kte rasa kte nga text ngn yunk. Bila kte pujuk dia, rasa mcm pujuk yunk. Yunk..jangan la jeles. Yunk tetap kat hati kte.. Orang yg sama ni, adk yunk la. Ye.. Alyn, puteri kesayangan keluarga yunk tu. Tapi, walau sama macam mana pown dia ngn yunk, aura dia tetap x sama. Yunk gak terbaik!!

           Yunk...rindunya kat yunk.. Yunk tau x aritu adk yunk tu merajuk. Haha!! Penat pujuk dia..  Pujuk punye pujuk last2 kte yg menangis. Yunk jgn la gelak! Yunk ni kan.. memang tau.. Mata kte ni agaknye da bocor la yunk. Asik nak menangis je sekarang ni. Tu la, dulu bukan main bahagia lagi ngn yunk. Yunk la wat kte bahagia. Tengok, kan sekarang kte da rindu semua tu.. Macam mana kte nak dpt kan balik bahagia tu?
Yunk, kte yg dulu and yg sekarang ni nampak sgt ke perbezaannya?? Orang asik suruh kte senyum je. Kte cakap kte senyum dalam tangisan pown diorang ckp xpe, asalkan Mira senyum. Haaaa ntah pape jela diorang ni kan?

           Ok la syunk, esk kte jumpa lagi ea.. Yunk, dengar cte Arsenal menang. Tapi xtau la yunk,kte x tengok pown kte dgr2 je.. Love u syunk!!





(Al-Fatihah untuk arwah Ahmad Zakwan bin Patah Raji)
p/s: sentiasa menunggu :)

No comments:

Post a Comment