Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 16 October 2011

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum..

          Ni adalah first entry untuk blog ni. Macam bermimpi je saya dah ada blog. Dulu bermati-matian taknak buat blog tapi sekarang saya dah ada blog!! haha Kenapa, mengapa, bagaimana dan bila blog ni wujud? Ni jawapannya.. Blog ni wujud sebab saya nak capaikan hasrat kekasih hati saya arwah Ahmad Zakwan je. Sebelum dia pergi tinggalkan saya, dia ada cakap dia teringin sangat nak buat blog. Sebab tu la saya wujudkan blog ni. Yang menjadikan saya makin berkobar-kobar untuk buat blog ni sebab semalam dia datang dalam mimpi saya, dan dia sebut-sebut pasal blog. Dia ada cakap motif dia nak buat blog adalah untuk coretkan semua cerita dia dan saya. So, sekarang saya yang akan buat apa yang dia nak. Yunk, kte da buat da blog ni. Yunk baca ok.

          To adik anis, terima kasih syg sebab menjadi "tok guru" saya. Bukan setakat "tok guru" tapi dia yang tolong buatkan blog ni. haha Maaf la ye . Akk credit sangat-sangat dekat adik. Ok la.. First entry kan, tak tau la nk bebel apa. Yunk, hope sangat-sangat yunk suka apa yang kte buat ni.

No comments:

Post a Comment