Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 April 2012

Di sebalik gambar ada ceritanya

Assalamualaikum..

Saya nak beritahu sikit ni, setiap gambar yang dekat sebelah ni ---------> ada cerita dia tersendiri. Nak tau apa cerita dia senang je cuma tekan je dekat gambar tu. Tak faham gambar yang mana? Meh sini saya tunjuk contoh gambar yang ada dekat sebelah tu. Meh sini meh..




Haaa.. ni la antara gambar-gambar nya. Di sebalik gambar, ada ceritanya sendiri. Ok la, tu je saya nak beritahu dekat awak. Esok lusa kalau ada masa + saya rajin, saya bebel lagi kat sini ye. 
Selamat malam sayang. Doakan saya tabah untuk menghadapi hari-hari yang akan datang.

Ya Allah, tabahkan dan kuatkan hatiku untuk teruskan hidup di dunia ini.

amin~


(Al-fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment