Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 19 July 2012

Setia menanti kehadiranmu

Assalamualaikum..

Lama dah tak jenguk blog ni. Sem ni saya sibuk sikit banyak benda nak kena selesaikan. Subject yang saya ambil sem ni pown semua berat-berat macam mampu tak mampu je nak bawa. Tapi saya cuba sebaik mungkin insyaallah..

Hampir setiap minggu ada je aktiviti dan di sebabkan itu,saya tak dapat balik sejak hari first daftar as student part 5 diploma computer science. Sedih kan... Kuih telinga K dengan sambal tempe yang tertinggal aritu tak dapat la nak merasa. Mesti dah habis tak pun dah tak elok. Nasib nasib..

Tapi insyaallah kalau takde apa-apa esok saya balik. yeaaahhhh!! tak kira ada apa-apa pown saya nak balik juga. Doakan perjalanan saya esok. Semoga selamat sampai n dapat berpuasa dalam bulan ramadhan ni.

Selamat datang Ramadhan.. Saya setia menanti kehadiranmu..

Ramadhan semakin dekat. Awak semakin jauh.. Ramadhan tahun ni berbeza dengan Ramadhan tahun lepas. Kalau tahun lepas, saya puasa dengan awak. Malam tu kita on call , awak teman saya study. Lepas sahur baru kita tidur. Setiap hari macam tu. Tapi tahun ni?? hmmmm~ mata ni asik nak tidur je.Study entah kemana. Awak, tolong la saya.

Wahai hati, bersabarlah.. Kuat lah hadapi setiap ujian yang Allah beri. Mungkin ada hikmah satu hari nanti. Mungkin Ramadhan kali ini menentukan segala-galanya.

Last sekali saya nak cakap hari ni, Pakwe saya, kekasih hati saya, abang sayang saya cuma dia :
                                            AHMAD ZAKWAN BIN PATAH RAJI

saya nak jadi bidadari awak dekat syurga ye sayang... :')


(Al-Fatihah sayang Ahmad Zakwan bin Patah Raji)

No comments:

Post a Comment